יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

"מהפכה אמיתית בשוק התקשורת"


כך רואה שר התקשורת, מר משה כחלון, את מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל. "שמח שחברת חשמל, שהיא למעשה חברת תשתיות עליהן כבר משלם הציבור, משמשת הבסיס לפרויקט". שר האוצר, שר התקשורת ושר האנרגיה והמים מאמינים במיזם התקשרות החדש

ד"ר יובל שטייניץ, שר האוצר: "מדינת ישראל הידועה בתחום הסטארט אפ והחדשנות עומדת להפוך בתוך שנים ספורות לאחת המדינות המובילות בעולם בהיקף פריסת הסיבים האופטיים לבתי התושבים. מחקרים רבים הצביעו על הקשר הישיר בין צמיחה כלכלית לבין הרחבת שירותי התקשורת ובראשם האינטרנט, על כן הפרויקט שאנו משיקים היום יאפשר לממש את פוטנציאל הצמיחה, בכל מקום בארץ, תוך הגברת התחרות בתחום התקשורת ושיפור משמעותי בשירות לצרכן".
משה כחלון, שר התקשורת: "ענף התקשורת זקוק לשחקן חדש בתחום התשתית שיתחרה מול חברות התשתית הקיימות. מיזם "המוביל הדיגיטלי" יזניק את ישראל לקדמת הבמה הטכנולוגית ומי שייהנה מהפירות יהיה ציבור הצרכנים בישראל שישלם פחות ויקבל הרבה יותר. לא עוד מאות שקלים על שירותי אינטרנט וטלוויזיה".
ד"ר עוזי לנדאו , שר התשתיות : "מדובר ביום חג זהו צעד משמעותי וממשי לקראת מהפכה אמתית בשוק התקשורת, אשר הראשונים שירוויחו ממנו הם אזרחי ישראל ובעיקר תושבי הפריפריה. אני שמח לראות את המיזם הזה ממריא ושמח שחברת חשמל, שהיא למעשה חברת תשתיות עליהן כבר משלם הציבור, משמשת הבסיס לפרויקט, דבר שיאפשר הקמה מהירה ביותר בצורה יעילה ומקצועית. מדובר בחברה שהיא אחת מזרועות הביצוע החשובות של הממשלה, בד בבד עם הצורך לבצע רפורמות בשורותיה, יש לראות כיצד מייעדים אותה לפרויקטים מרכזיים, ופותחים לה את האפשרות לעבוד גם מחוץ לגבולות ישראל".
יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל:"מדובר במהפכה בשוק התקשורת במדינת ישראל. באמצעות תשתית תקשורת של סיבים אופטיים עד הבית (FTTH), חברת התקשורת החדשה תוכל לאפשר, לכלל אזרחי מדינת ישראל, פריפריה ומרכז, גישה ליישומי טכנולוגיה מתקדמים ולשים את מדינת ישראל בשורה אחת עם המדינות המפותחות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה